fbpx

עברית, אנגלית, בנקאית!

לדבר "בנקאית" שוטפת

השפה שלא תלמדו בשום מקום ובבנק יעשו הכל כדי שלא תדעו אותה.

כשברשימת המטלות שלכם מופיע צורך לדבר עם בנקאי על כל נושא שלא יהיה, מיד מתעורר חשש ורצון קטן לדחות את השיחה, זוהי רתיעה הגיונית. הרי הבנקאי או הבנקאית ינהלו איתכם שיחה במושגים שאתם לא רגילים להשתמש בהם ביום יום. הצמדה למדד, ריבית דריבית או ריביות משתנות, לוח שפיצר או הלוואת בלון מלא, הון עצמי וכושר החזר, עמלת שורה, אובליגו, פקדון שיקלי ועוד ועוד מושגים שאתם יושבים, מביטים ונותרים בפה פעור

ללקוחות שלי אני מתחייב שיקבלו את המשכנתא הטובה ביותר עבורם! שזה אומר שהם לא יצטרכו לחשב שוב מסלול באמצע החיים ולבדוק אופציות של מחזור משכנתא. כיון שזו תהיה המשכנתא האידיאלית עבורם. איך תוכלו לענות תשובות לשאלות שאתם כלל לא מבינים ואיך ניתן לחתום על חוזה עמוס בפרטים ומושגים שאין לכם כלל יד ורגל? עולם הבנקאות בינו לבין עצמו מתקשר ככה כבר שנים רבות ולא מודע לעובדה שהלקוחות לא מבינים על מה מדובר, או יותר נכון – על מה הוא מדבר…

למעשה לבנקאים  ובעיקר למנהלי הבנק זה מעולה שאתם לא מבינים על מה מדובר, הרי אם תהיו חכמים ותבינו יותר מידי אתם גם תשאלו שאלות ותפסיקו להיות פראיירים.

האם כעת מצופה ממכם להתחיל ללמוד את כל המונחים החדשים?

זה רעיון מעולה בהחלט, אבל לא כל כך ישים. כמה שתרצו לדעת הכל מדובר בעולם עצום של מושגים, ובכדי להתחיל לשלוט בהם מומלץ לעשות הסבת מקצוע ולעבוד בבנק… משכך – האפשרות הטובה ביותר עבורכם להשתמש בשירותיו של איש מקצוע מהשורה הראשונה בתחום, שמכיר את השפה, דובר אותה באופן שוטף ויודע איך לנהל את הדו שיח עם הבנק.

במשך 40 שנה של עבודה בבנק, מתוכם 20 שנים בהם ניהלתי את הבנק בעצמי

וקבעתי את צורת ההתנהלות מול הלקוחות ובעצם בניתי צורת התנהלות מול הלקוחות, אני מגיע כעת מהצד השני ויודע איך לגרום לבנק לדבר בשפה שלי, ולדאוג שהלקוח יקבל את השירות המעולה ביותר עבורו.

הפקיד החביב לא יוכל לנהל שיחה מעל הראש שלך, כי אני יעמוד באמצע ואפרק עבורך את מושגי הכלכלה שהבנקאי ממהר לומר בשצף. וכמובן אתווך אותם אליך כדי שתבין בדיוק מה הבנק דורש ממך, על מה אתה מתחייב ומה תקבל בתמורה. למעשה אפשר לחסוך את כאב הראש הזה ופשוט לסמוך עלי  שאבנה עבורך את מסלול המשכנתא המושלם עבור הצרכים שלך. אנהל את השיח מול הבנק אהיה שם עבורכם, כדי שלא תחתמו על מסמכים שאינכם מבינים בהם ועשויים להתחרט כעבור מספר שנים.

ללקוחות שלי אני מתחייב שיקבלו את המשכנתא הטובה ביותר עבורם!

שזה אומר שהם לא יצטרכו לחשב שוב מסלול באמצע החיים ולבדוק אופציות של מחזור משכנתא. כיון שזו תהיה המשכנתא האידיאלית עבורם.

בניית אסטרטגיה נכונה עבור בני הזוג בכל שלבי החיים, מבטיחה שגם אחרי 10 שנים גובה ההחזר שלהם יהיה הגיוני ומותאם ליכולת שלהם באותה עת, הרי ברור שיש הבדל בין זוג צעיר ללא ילדים שרוכש דירה – לזוג נשוי לאחר 10 שנים עם מספר ילדים.

וכאן מונחת בעצם המקצועיות שבתחום, האם היועץ יודע לקרוא את המפה ולראות את הנולד, או שהוא יועץ משכנתאות בוסרי, שיכול להיות שלאחר מספר שנים תגלו שהמשכנתא לא מסתדרת עם יכולת ההחזר שלכם.

כדי להצליח לבנות תמהיל מושלם אתם צריכים מישהו שדובר בנקאית שוטפת ובעלי נסיון כלכלי של 40 שנה בתחום הבנקאות.

להרשמה לרשימת התפוצה שלנו

עוד מאמרים שיכולים לעניין אותך

אנשים לא יקנו חלב בלי לבדוק איפה הכי זול, אבל דירה? שטויות הולכים לבנק ומסיימים סיפור…
בכסף שתבזבז אם תעשה משכנתא רק באמצעות הבנק תוכל לקנות מחלבה, לא רק חלב.

צור איתי קשר עכשיו ונארגן לך את המסלול האידיאלי עבורך, חבל על הכסף שלך!

רגע לפני שאתם יוצאים, כדאי לכם להירשם לקבוצת

WhatsApp

הסודית

שלנו

באתר זה נעשה שימוש בקבצי Cookie. בעצם בחירתכם להמשיך ולגלוש, אתם מביעים הסכמה לשימוש מטעמנו בקבצי Cookie. עיינו כאן למידע נוסף.