fbpx

למה לי יועץ משכנתא?

למה לי יועץ משכנתאות ?

אני טוב במספרים ואני לא נותן לאף אחד לסובב אותי, האם אני צריך יועץ משכנתא לא חבל על הכסף ?

עם כל הרצון הטוב והאנרגיות הגדולות שלך. הכח שלך מול הבנק מוגבל ממספר סיבות.

  1. לקוח בודד
  2. מחסור בידע בעולם מושגים רחב שכזה
  3. יכולת מיקוח חלשה יותר
  4. ללא קשרים עם פקידים ומנהלי סניפים     

בשעה טובה מצאת את דירת החלומות שלך ואתה הולך למהלך של לקיחת משכנתא. מזל טוב.  לפניך נפרסות האפשרויות ללקיחת משכנתא והשאלה הראשונה  – לבד או עם יועץ? כל אחד יכול לקבל משכנתא לבד וללא עזרה מיועץ משכנתאות, אך עליו לזכור שכוחו מוגבל. הוא בסך הכל לקוח בודד שמגיע אמנם עם המון מוטיבציה לנצח את הבנק, אבל חסרים לו עדיין הקשרים שיש ליועץ משכנתאות עם פקידי הבנק,  חסר לו גם הכח שיש ליועץ משכנתאות שמביא לבנק לקוחות רבים ובכך יכול ליצור כח שובר שוויון מול הבנק ועוד יתרונות שיש לאדם שזהו עיסוקו העיקרי. אם כן אין שאלה האם לחסוך את עלויות היעוץ ולהתמודד לבד עם הבנק והאינטרסים שלו. או לשלם תשלום חד פעמי ליועץ משכנתא ולהיות רגוע שהחיסכון הגדול שנוצר בזכות התערבות היועץ גדול פי כמה מתשלום  בודד ליועץ משכנתאות. כאשר אתה תגיע לבנק לבד, הפקידים והיועצים יזהו את זה כחולשה והם מתורגלים ויודעים איך לתת לך את התחושה הנינוחה והטובה שתרגיש רצוי ושהם פועלים חפים מאינטרסים, למרות הרצון העז שלך לשים לב לכל הפרטים ולשאול את כל השאלות,  אתה מתמודד עם אנשי מקצוע ותיקים שמנהלים לקוחות כמוך מידי יום, המלחמה הזו קשה מידי.

בנוסף עולם ההלוואות ושוק המשכנתאות, עמוס במושגים לא מוכרים ומילים פחות נפוצות שלאדם הממוצע אין יד ורגל, ולאדם שעובר מסלול חיים שגרתי כמו רוב אזרחי מדינת ישראל סביר להניח שלא תדע להתמודד עם מגוון המונחים וההקשרים שיבואו איתם, תוכל תמיד לעצור ולשאול ולנסות להבין אבל בשלב מסוים תתעייף מלשאול והפקידים יתעייפו מלענות. כמו כן, אתה לקוח בודד כאמור עם כל הרצון של הפקיד או הפקידה לבוא לקראתך האינטרס שלה לעשות את זה נמוך. כאשר מגיע אליהם יועץ משכנתאות עם סדרה של לקוחות. יש לו יכולת ליצור מעין מכרז בין הבנקים ולבדוק מי הבנק שייתן לו את המסלולים המשתלמים ביותר, היועץ מביא איתו מספר רב של לקוחות והבנקים נלחמים ביניהם מי יקבל את הלקוחות הללו ולשם כך מוכנים לתת מסלולים משתלמים הרבה יותר ממה שיקבל לקוח בודד.

ויתרון נוסף וגדול שיש ליועץ משכנתאות זה הקשר שיש לו עם הפקידים ומנהלי הסניפים, כאשר הקשר שלו איתם הוא על בסיס יומיומי ולא כלקוח בודד שעוזב את הבנק ולא יוצר שוב קשר, חשוב לעובדי הבנק לשמור על קשר טוב עם יועץ המשכנתאות לרכוש את ליבו ולקוות שעל ידי כך יואיל בטובו לתת להם את הלקוחות שפונים אליו. זהו כח גדול וחשוב ויועצי משכנתאות מובילים משתמשים בו בחכמה רבה.

כשפונים ליועץ משכנתאות מגלים שמדובר בשוק ענק ומגוון היועצים גדול וכעת צצה שאלה חדשה למי לפנות.

חשוב לזהות יועצים מקצועיים שחיים ונושמים את הבנק ועול הכלכלה לא זר להם על פני יועצים שזה מכבר סיימו קורס יועץ משכנתאות ואצה להם הדרך לפתוח עסק ולקרוא לעצמם יועצי משכנתאות דגולים.

יוסף מנחם מביא איתו ניסיון עשיר של 40 שנות עבודה בבנק ומתוכם 20 שנות ניהול באחד מהבנקים הגדולים במדינה. הוא היום נמצא בצד השני ועוזר ללקוחות כנגד הבנקים בסיוע ויעוץ כלכלי לרווחה גדולה יותר.

ההגדרה של –דובר "בנקאית" שוטפת

מבטאה את היכולת הגדולה של יוסף מנחם מול הבנקים ואת היכולת שלו להתמודד ולהתמקח עם הבנקים על האינטרסים של הלקוח.

להרשמה לרשימת התפוצה שלנו

עוד מאמרים שיכולים לעניין אותך

אנשים לא יקנו חלב בלי לבדוק איפה הכי זול, אבל דירה? שטויות הולכים לבנק ומסיימים סיפור…
בכסף שתבזבז אם תעשה משכנתא רק באמצעות הבנק תוכל לקנות מחלבה, לא רק חלב.

צור איתי קשר עכשיו ונארגן לך את המסלול האידיאלי עבורך, חבל על הכסף שלך!

רגע לפני שאתם יוצאים, כדאי לכם להירשם לקבוצת

WhatsApp

הסודית

שלנו

באתר זה נעשה שימוש בקבצי Cookie. בעצם בחירתכם להמשיך ולגלוש, אתם מביעים הסכמה לשימוש מטעמנו בקבצי Cookie. עיינו כאן למידע נוסף.