fbpx

איך לבחור יועץ משכנתאות מקצועי?

איך לבחור יועץ משכנתאות מקצועי ?

החלטת שאתה לא רוצה ללכת לבנק לבד, הבנת את הערך של יועץ משכנתאות. הבעיה שצצה כעת לאחר שבצעת חיפוש בגוגל אחר המונח יועץ משכנתאות וגילית שיש יותר מידי יועצי משכנתאות…

איך אפשר לבחור את היועץ משכנתאות הטוב ביותר?

רגע פני שאתם מבצעים את אחת העסקאות הגדולות ביותר בחייכם כדאי לדעת את מי כדאי לבחור שילווה אתכם בתהליך החשוב הזה, גם לבנק יש יועץ משכנתאות אבל האינטרס היחיד שלו זה טובת הבנק. אבל אתם צריכים מישהו שהאינטרס שלו זה רק טובתכם האישית. יועץ משכנתאות עצמאי זה הפרמטר הראשון שחשוב לכם להתמקד בבחירתו.

כאשר הוא חף מאינטרס של הבנק והמטרה העיקרית שלו היא טובת הלקוחות שלו אתם בטוחים שיש מי שימקסם את המשכנתא לטובתכם.

איך לברור את היועץ משכנתאות האידיאלי?

דבר ראשון חשוב לבדוק על הרקע שממנו היועץ מגיע. האם מדובר ביועץ שסך הכל עשה קורס קצר ובכך הפך להיות יועץ משכנתאות. או שיש ליועץ רקע פיננסי ובעל ידע כלכלי רחב היקף.

יועץ משכנתאות עם רקע דל שרק עשה הסבת מקצוע, עלול לעיתים להסב נזק ללווה. כאשר עלול לייעץ ללקוח לבחור במסלול שאינו מתאים לו כלל וכלל.

מה עוד לחפש ביועץ משכנתא?

רקע ועבר תעסוקתי – כאשר היעץ משכנתאות מגיע מהתחום, אתם יכולים להיות רגועים שהוא ידע לדבר עם הבנק, בשפה שהבנק אוהב להשתמש בה – כדי שהלקוחות יהנהנו בראשם בחוסר נעימות ויחתמו על המסמכים בשקט. אצל יוסף מנחם תוכלו להיות רגועים. הוא מביא איתו ניסיון של 40 שנה של עבודה בבנק ומתוכם 20 שנות ניהול בבנק דיסקונט, לא סתם אומרים עליו שהוא דובר בנקאית שוטפת, אי אפשר לסבך אותו בנתונים שהוא לא מכיר.

ליווי צמוד – האם היועץ מבין אתכם ומרגיש את הרקע הכלכלי שלכם? האם הוא מלווה אתכם בשלבי קבלת ההלוואה או שהוא שולח אתכם לבנק וממתין למסמכים שקבלתם? האם אתם מרגישים שהוא מבין את הצרכים החדשים שלכם?

אלו נקודות חשובות שיתנו לכם בטחון והבנה שיש יועץ שאכפת לו והאינטרס שלכם לנגד עיניו

מה הבריות אומרות – יועץ משכנתאות טוב ובעצם כל בעל מקצוע טוב זה אדם שמגיעים אליו לקוחות בשיטת חבר מביא חבר. אם יש עליו המלצות טובות ולקוחות שהיו אצלו ממליצים עליו סביר להניח שגם אתם תמליצו עליו.

היקף פעילות – ליועץ משכנתאות עם תנועת לקוחות רחבה יש יתרון עצום על פני יועצים קטנים מהסיבה הפשוטה שהבנקים נלחמים ביניהם כדי שהוא יפנה דוקא אליהם.
צריך לזכור בשורה התחתונה הבנק צריך את הלקוח והוא יעשה הכל כדי שהלקוח יבוא אליו, כאשר ליועץ יש מעט לקוחות הבנק לא מתאמץ מאד לרצות את היועץ כי ההפסד שלו לא יהיה משמעותי, לעומת זאת כאשר מדובר ביועץ שמביא הרבה לקוחות, חשוב לבנק לשמור על יחסים טובים עם היועץ משכנתא ולדאוג לרצות אותו תמיד, כדי שזרם הלקוחות שהוא מביא לא ייעצר ואף יתעצם, ליכולת הזו יש חשיבות גדולה במשא ומתן של היועץ משכנתאות. זו נקודה שמגבירה את כושר המיקוח של היועץ מול הבנק ולכן חשוב לחפש יועץ משכנתאות עם תיק לקוחות גדול.

וותק – יועץ משכנתאות חדש לא מכיר עדין את כל הטכניקות והמסלולים שהבנקים מייצרים כל הזמן כדי לגרום ללקוחות לחתום על משכנתא שטובה עבור הבנק, אבל יועץ עם ניסיון שכבר מכיר את הפקידים בבנק ואת שדרת הניהול נהנה ממרחב תמרון גדול יותר ומשכך גם מייצר דרכים נוספות לבניית מסלולים טובים יותר ללקוחות שלו.

בודדים היועצים עם מרחב יתרונות גדול כל כך.

ליוסף מנחם יש את היתרונות הללו כאשר הוא מביא איתו ניסיון פיננסי עצום ועבר כלכלי מפואר עם 40 שנות ניסיון של עבודה בבנק ומתוכם 20 שנות ניהול בבנק דיסקונט.

ליוסף מנחם יש הילה של יועץ משכנתאות מומחה שיודע לדאוג לאינטרסים של הלקוחות שלו בצורה הטובה ביותר ותיק הלקוחות שלו שגודל מיום ליום מוכיח יותר מכל את התחושה של הלקוחות שיצאו מרוצים והמליצו לסביבה שלהם לפנות גם ליוסף מנחם.

להרשמה לרשימת התפוצה שלנו

עוד מאמרים שיכולים לעניין אותך

אנשים לא יקנו חלב בלי לבדוק איפה הכי זול, אבל דירה? שטויות הולכים לבנק ומסיימים סיפור…
בכסף שתבזבז אם תעשה משכנתא רק באמצעות הבנק תוכל לקנות מחלבה, לא רק חלב.

צור איתי קשר עכשיו ונארגן לך את המסלול האידיאלי עבורך, חבל על הכסף שלך!

רגע לפני שאתם יוצאים, כדאי לכם להירשם לקבוצת

WhatsApp

הסודית

שלנו

באתר זה נעשה שימוש בקבצי Cookie. בעצם בחירתכם להמשיך ולגלוש, אתם מביעים הסכמה לשימוש מטעמנו בקבצי Cookie. עיינו כאן למידע נוסף.