fbpx

איחוד הלוואות – 10 הלוואות קטנות או הלוואה אחת גדולה?

איחוד הלוואות – 10 הלוואות קטנות או הלוואה אחת גדולה?

ככה זה מתחיל – בהתחלה היית חייב רכב חדש, אז לקחת הלוואה ופתאום צץ טיפול שיניים דחוף ויקר, אז לקחת עוד הלוואה קטנה ובשעה טובה – הבן חוגג בר מצוה, חייבים לקחת עוד הלוואה בינונית ואויש… משהו קרה למקרר, אתם חייבים לקנות מקרר חדש והופ עוד הלוואה פצפונת וכך לאט לאט הצטברו אצלך חיובים חודשיים שאתה כבר לא עומד בהם ורק מחכה שיעברו החודשים ואיתם החיובים.

תשמח לשמוע שיש פתרון שיסדר לך אויר לנשימה ויחזיר לך את הרוגע הנפשי, קוראים לו: "איחוד הלוואות".

בשנים האחרונות, אנחנו מוצפים בפרסומות מפתות ללקיחת הלוואת בתנאים משתלמים ובמרחק של מספר קליקים בלבד. הפיתוי להשתמש בהלוואות מהירות, מפתה מאד בעיקר בזמנים של לחץ כלכלי כאשר הלווה יודע שההלוואה הקטנה  הזו תוכל לתת לו אויר לנשימה לתקופה הקרובה ומיד ממהר ליצור קשר עם חברת ההלוואות.

משפחות רבות מספרות שההלוואות הללו נלקחות בזמנים ידועים של לחץ כלכלי כגון תקופות של חגים בהם מצטבר עומס הוצאות חריג, ובמגוון רחב של מקרים נוספים כגון אירועים משפחתיים הוצאות רפואיות לא צפויות או מוצרי חשמל גדולים ששבקו חיים לפתע פתאום ומשארים את המשתמש עם בור תקציבי.

אך ככל שעוברים הימים וחולף הזמן התשלומים מתחילים להצטבר אט אט והלווה מהרהר לעצמו האם זו הייתה טעות לקחת את ההלוואות הללו שכעת הצטברו ונוגסות לו נתח עצום מההכנסה המשפחתית ועומד בפני שוקת שבורה ומוצא עצמו מתלבט האם אין לו ברירה ואין דרך לצאת מהלופ הזה מלבד לקחת עוד הלוואה שכמובן תסחרר אותו שוב.

אז לא. יש דרך לצאת מהלופ ולגשת לפתרון המשתלם ביותר שיש – "איחוד הלוואות".

איחוד הלוואות – כפשוטו מאחד את כל ההלוואות תחת קורת גג אחת. ומאפשר לכם להתנהל עם תשלום אחד קבוע שישאיר לכם מקום לנשימה.

זהו פתרון יעיל עבור משפחות שיש ברשותם נכס, וכעת עומדת בפניהם האפשרות ליטול משכנתא או לעשות מחזור משכנתא, כנגד הנכס הקיים, ולהוסיף אל המשכנתא גם את מגוון ההלוואות שהם כבר משלמים. בדרך זו הם יוכלו לשלם גם הלוואות שלקחו טרם רכישת הדירה ולהתחיל להחזיר מידי חודש תשלומים בגובה הגיוני שישאיר אותם עם רווחה, ויתן להם את היכולת להתאזן להיכנס לאיזון כלכלי.

חשוב לדעת שיש מספר סייגים ונתונים נוספים שצריך להביא בחשבון. כגון: שברשות הלווה עומד נכס משלו. כמו כן הבנק בודק את יכולת ההחזר של מבקש ההלוואה והאם היא יציבה לטווח ארוך ולא מעמידה את הלווה (הבנק) בסכנת גביה.

לבירור וקבלת מידע נוסף וסקירת היכולת הכלכלית שלכם ליצירת איחוד הלוואות עבורכם פנו כעת ליוסף מנחם ותקבלו יעוץ חינם מיועץ מקצועי אם ניסיון פיננסי רב.

 

להרשמה לרשימת התפוצה שלנו

עוד מאמרים שיכולים לעניין אותך

אנשים לא יקנו חלב בלי לבדוק איפה הכי זול, אבל דירה? שטויות הולכים לבנק ומסיימים סיפור…
בכסף שתבזבז אם תעשה משכנתא רק באמצעות הבנק תוכל לקנות מחלבה, לא רק חלב.

צור איתי קשר עכשיו ונארגן לך את המסלול האידיאלי עבורך, חבל על הכסף שלך!

רגע לפני שאתם יוצאים, כדאי לכם להירשם לקבוצת

WhatsApp

הסודית

שלנו

באתר זה נעשה שימוש בקבצי Cookie. בעצם בחירתכם להמשיך ולגלוש, אתם מביעים הסכמה לשימוש מטעמנו בקבצי Cookie. עיינו כאן למידע נוסף.